کدهای خطای متداول در شبکه VPN

پس از خرید VPN ممکن است یبا ارور های مختلفی برخورد کنید که در ذیل به شرح بعضی میپردازیم

VPN errors

  1. VPN Error 800

ناتوان در ایجاد اتصال“- کلاینت VPN نمی تواند به سرور دست یابد. این حالت هنگامی اتفاق می افتد که سرور VPN به شبکه متصل نشده است، شبکه به طور موقت دارای ترافیک بیش از حد است. در نهایت، روتر محلی می تواند با نوع VPN ناسازگار باشد و نیاز به بروز رسانی روتر باشد.

  1. VPN Error 619

اتصال به کامپیوتر از راه دور نمی تواند ایجاد شود“. این یک مشکل پیکربندی دیوار پورت است و مانع ایجاد یک اتصال کلاینت VPN می شود حتی اگر سرور به این اتصال رسیده باشد.

  1. VPN Error 51

ارتباط با زیر سیستم VPN“- هنگامیکه سرویس های محلی کار نمی کنند  یا کلاینت به شبکه متصل نیست کلاینت Cisco VPN این خطا را گزارش می دهد. راه اندازی مجدد سرویس VPN و/یا عیب یابی اتصال شبکه محلی اغلب این مشکل را حل می کند.

 

  1. VPN Error 412

“همتای از راه دور دیگر پاسخ نمی دهد” –  کلاینت Cisco VPN این خطا را هنگامی گزارش می دهد که اتصال VPN فعال به علت شکست شبکه قطع شود یا وقتیکه یک فایروال مانع دسترسی به پورت های مورد نیاز شود.

  1. VPN Error 721

“کامپیوتر از راه دور پاسخ نمی دهد”- Microsoft این خطا را هنگام شکست در اتصال گزارش می کند ، مانند خطای 412 گزارش شده توسط مشتریان Cisco .

  1. VPN Error 720

VPN هیچ پروتکل کنترل PPP پیکر بندی نشده  است–  VPN روی ویندوزها، این خطا هنگامیکه اتفاق می افتد که کلاینت پروتکل های کافی برای برقراری ارتباط با سرور ندارد. عیب یابی این مشکل نیاز به شناسایی پروتکل های VPN دارد که سرور می تواند پشتیبانی کند و نصب یک متناسب روی کلاینت از طریق کنترل پنل ویندوز.

  1. VPN Error 691

” رد کردن دسترسی بخاطر نام کاربری و/ یا رمز عبور نامعتبر شده روی دامنه“- کاربر ممکن است  هنگامیکه سعی در با اعتبار ساختن VPN ویندوز داشته است نام کاربری یا رمز عبور اشتباهی وارد کرده باشد. برای کامپیوترها از دامنه ویندوز، دامنه باید به طور صحیح مشخص شود.

  1. VPN error 812, 732 and 734

“اتصال به دلیل سیاست پیکربندی روی سرور RAS/VPN مسدود شده است“- روی یک VPN ویندوز، کاربری که برای محقق کردن اتصال تلاش می کند ممکن است به آن مقدار کافی که حق دارد دسترسی نیابد. یک مدیر شبکه باید این مشکل را بوسیله به روز رسانی مجوزها برای آن کاربر بر طرف کند. در برخی موارد، مدیر ممکن است نیاز به بروزرسانی پشتیبانی MS – CHAP (پروتکل احراز هویت) روی سرور VPN داشته باشد. همه این سه نوع کدهای خطا می تواند بسته به زیر ساخت شبکه های درگیر بوجود آیند.

  1. VPN Error 806

” اتصال بین کامپیوتر شما و سرور VPN ایجاد شده است، اما اتصال VPN نمی تواند کامل شود.”- این خطا نشان می دهد که روتر فایروال مانع ترافیک پروتکل خاص بین کلاینت VPN و سرور می شود. در اکثر موارد، این TCP port 1723 است که در مسئله است.

techiwarehouse.com/engine/807eadf0/Common-VPN-Network-Error-Codes