چگونه ارائه دهنده مناسب VPN برای خرید انتخاب کنید

شما در نهایت تصمیم گرفته اید که بهترین راه برای حفاظت از اطلاعات شخصی و کسب و کار خود در حالیکه به اینترنت متصل هستید داشتن اشتراک برای یک شبکه خصوصی مجازی VPN و خرید VPN  و خرید کریو از سایت هایی مانند parsvpn.online است. اکنون شما مجبورید تصمیم بگیرید کدام سرویس VPN برای شما مناسب است و به آن نیاز دارید. این می تواند وظیفه دلهره آوری باشد، زیرا تعداد زیادی ارائه دهنده VPN وجود دارند که ادعا دارند بهترین سرویس را ارائه می دهند.

choose VPN provider

بخاطر این مشکل، ما تصمیم گرفتیم به شما کمک کنیم. ما هیچ کدام از سرویس های VPN را تضمین نمی کنیم، بنابراین می توانیم توصیه هایی درباره اینکه کدام ارائه دهنده VPN بهترین است داشته باشیم و به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که کدام برای شما مناسب است. با این حال، شما نیاز دارید به هر کدام از سرویس هایی که ما پیشنهاد می دهیم نگاهی بیندازید تا ببینید کدام متناسب با نیاز شما می باشد.

برای خرید VPN مناسب به دنبال چه چیزهایی باشید

در خرید VPN کریو اگر ما بیشتر کار را برای پیدا کردن یک VPN مناسب برای شما انجام دهیم، شما هنوز نیاز به انجام برخی کارها برای تصمیم گیری دارید.

هر کسی در جهان در مورد امور مالی خود نگرانی هایی دارد. این هزینه اشتراک VPN را مهم می کند. در اینجا برخی سرویس های خوب VPN وجود دارد، اما آنها واقعا رایگان نیستند. این سرویس ها اطلاعات شما را به شرکت های بازاریابی می فروشند و شما اسپم ها را در صندوق دریافت خود دریافت می کنید. همچنین، هنگامیکه شما این سرویس های VPN رایگان را استفاده می کنید، شما باید با آگهی های تبلیغاتی را در تمام صفحات خود مبارزه کنید. این باعث می شود سرویس های VPN دارای هزینه جذاب تر بشوند، برای اینکه این سرویس ها این کارها را انجام نمی دهند.

هنگامیکه به دنبال سرویس VPN مناسب برای خرید VPN و خرید کریو می گردید و بعد از آن حق اشتراکی برای این سرویس می پردازید، شما نیاز دارید که نه فقط به هزینه ماهیانه توجه کنید بلکه پس انداز می تواند اشتراک طولانی تر را بدست آورید .

چیز دیگری که شما نیاز دارید که به دنبال آن باشید، پهنای باند است. اگر شما برنامه ای برای تماشای جریان ویدئویی آنلاین دارید، پس پهنای باند بیشتر یک سرویس VPN به معنی سرویس VPN مناسب برای شما خواهد بود. برخی از سرویس های VPN قیمت های خود را بر اساس پهنای باندی که شما می خواهید قرار می دهند. این مهم است برای اینکه اگر شما برنامه ای برای سفر به خارج از کشور داشته باشید، نیاز به امنترین پروتکل های در دسترس دارید. برای مثال، اگر شما برای کسب و کار یا تعطیلات به چین سفر کرده اید اما دسترسی به Netflix در ایالات متحده را می خواهید، شما آن را با استفاده از PPTP بدست نخواهید آورد، برای اینکه چین این پروتکل را مسدود کرده است. با این حال، چین نمی تواند پروتکل SSL را مسدود کند برای اینکه حتی بانکهای چین از این پروتکل امنیتی استفاده می کنند.