چطور با خرید VPN آدرس IP را پنهان کنیم

چگونه VPN می تواند آدرس IP شما را پنهان کند

یادگیری چگونگی پنهان کردن آدرس IP یکی از بهترین راه ها برای حفاظت از شما در فضای سایبری است. با این حال راههای مختلفی وجود دارند که می توان این کار را انجام داد، اما تنها با VPN کریو می توان آسوده خاطر بود. استفاده از سرویس پروکسی یا سرویس های مشابه می تواند داده های شما را همچنان در دسترس دیگران قرار دهد. یک VPN از هر گونه نفوذ در اتصال جلوگیری می کند، فرقی نمی کند چه نوع از نرم افزارهای هک یا مسدود کردن استفاده شود.

vpn-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%86%d9%87%d8%a7%d9%86-ip

خرید VPN کریو می تواند IP شما را با اعطای یک IP دیگر از سرورهای مختلف پنهان می کند. ارائه دهنده اتصالی بین تجهیزات خود و تجهیزات شما فراهم می کند، سپس همه داده های ارسال شده روی خط امن را رمزگذاری می کند.

از آنجاییکه این خطوط با استفاده از VPN حفاظت شده است، شما از طریق محل سرور آن به مسیر اصلی یا شبکه جهانی وارد می شود. اگر شما تصمیم گرفته اید در کشور دیگری از یک VPN استفاده کنید، هر کسی در طول ردیابی شما یک IP از آن کشور را میبیند نه IP واقعی شما را.

VPN کریو می تواند هر شخصی که شما را بر اساس IP دریابی کند را مسدود کند و این چنین آدرس IP شما را پنهان می کند. شما حتی می توانید با نصب VPN کریو آدرس IP خود را به صورت دوره ای تغییر دهید و به این ترتیب هر کسی که تلاش می کند شما را پیگیری کند، آدرس های IP متفاوتی را در هر بار ورود شما به اینترنت می بیند، آدرس IP حتی می تواند هر چند دقیقه یکبار تعویض گردد.

دیگر مزایای VPN علاوه بر مخفی کردن آدرس IP شما

علاوه بر تغییر IP و پنهان کردن IP، یک VPN برای کامپیوتر و موبایل مزایای زیاد دیگری ارائه می دهد. این مزایا می تواند سرعت اتصال را بهبود بخشد، سانسورهای دولتی را دور بزند و دسترسی به سایت های SEO را به شما بدهد که تنها در یک کشور خاص در دسترس است.

سرویس های VPN بهتر پهنای باندی دارد که شما ممکن است نیاز داشته باشید، اما بیشتر سرویس های VPN رایگان تنها پهنای باند محدودی ارائه می دهند. در حالیکه سرویس های VPN رایگان نیز IP شما را پنهان می کنند، ممکن است سرعت شما را در طول دانلود فیلم ها یا دسترسی به صفحات وب و همچنین بارگذازی ویدئوهای شخصی به رسانه های اجتماعی محدود کنند.

از آنجاییکه VPN یک راه مختلف هنگام ورود به اینترنت ارائه می دهد، هر برنامه سانسور دولتی که دسترسی به وب های جهانی را محدود می کند را دور می زند. شما می توانید به آسانی هر برنامه مسدود کردن را دور بزنید.

VPN یک IP از کشوری دیگر به شما می دهد. این ویژگی باعث دسترسی به وب سایت هایی می شود که تنها در کشورهای خاص قابل رویت اند. برای مثال، اگر شما به خارج از ایالات متحده سفر کنید و بخواهید به BBC دسترسی یابید، می توانید IP خود را با استفاده از VPN به IP مربوط به بریتانیا تغییر دهید و بعد از آن دسترسی به سایت های مورد نظر را بدست می آورد.