پیکربندی آنتی ویروس در Kerio Control چگونه صورت می گیرد

پیکربندی حفاظت آنتی ویروس در کریو

anti-virus-on-kerio

Kerio Control بررسی آنتی ویروس از فایل های منتقل شده توسط HTTP، FTP ، SMTP و پروتکل های POP3 را فراهم می کند. در مورد پروتکل های FTP و HTTP، خرید کریو توسط مدیر فایروال می تواند تعیین کند که کدام نوع از فایل ها اسکن خواهند شد.

Kerio Control با آنتی ویروس Sophos یکپارچه توزیع شده است. استفاده از آنتی ویروس نیاز به گواهی ها خاص دارد.

شرایط و محدودیت های اسکن آنتی ویروس در کریو VPN

بررسی آنتی ویروس از فایل های منتقل شده به وسیله یک پروتکل خاص تنها می تواند برای ترافیکی به کار رفته باشد که یک بازرس پروتکل مکاتبه ای آنتی ویروس استفاده شده را پشتیبانی کند. این نشان می دهد که بررسی آنتی ویروس توسط فاکتورهایی محدود شده است:

  • اگر ترافیک توسط یک کانال امن (SSL/TLS) انتقال داده شده باشد بررسی آنتی ویروس نمی تواند استفاده بشود. در این موارد، امکان رمزگشایی ترافیک و تفکیک فایل های منتقل شده وجود ندارد.
  • در مدت اسکن انتی ویروس ایمیل، فایروال تنها پیوست های آلوده را حذف می کند.

در مورد پروتکل SMTP، تنها ترافیک ورودی بررسی شده است (به عنوان مثال، ترافیک از اینترنت به شبکه محلی). بررسی ترافیک خروجی موجب مشکلاتی با ایمیل هایی می شود که به طور موقت غیر قابل تحویل اند.

  • اگر یک پورت متداول برای ترافیک استفاده شده است، بازرس پروتکل مکاتبه ای به صورت خودکار به کار برده نخواهد شد. در آن مورد، سرویسی تعریف کنید که اجازه بدهد این ترافیک از یک بازرس پروتکل استفاده کند.

پیکربندی حفاظت آنتی ویروس

  1. در رابط مدیریت به Antivirus بروید.
  2. در زبانه Antivirus Engine، گزینه Use the integrated antivirus engine را انتخاب کنید.
  3. گزینه Check for update every … hours را انتخاب کنید.

پس از خرید کریو کنترل اگر هر به روز رسانی تازه ای در دسترس است، به صورت خودکار دانلود خواهد شد.

اگر تلاش برای به روز رسانی با خطا مواجه شد، جزئیات اطلاعات در گزارش خطا جمع آوری می گردد.

  1. در بخش پروتکل ها HTTP، FTP و POP3 را بررسی کنید.

برای گزینه های پیشرفته به زبانه های زیر بروید:

  • HTTP، اسکن FTP
  • اسکن ایمیل
  1. اسکن SMTP به طور پیش فرض غیر فعال است. شما می تواند آن را برای اتصالات ورودی فعال کنید. با این حال، اگر شما از Kerio Connect with greylisting استفاده کنید، اسکن SMTP را فعال نکنید.
  2. در تنظیمات، حداکثر اندازه فایل ها برای اسکن توسط آنتی ویروس های فایروال می تواند تنظیم بشود. اسکن فایل های بزرگ نیازمند زمان، پردازندن و فضای دیسک آزاد است که ممکن است قابلیت فایروال ها را تحت تاثیر قرار دهد.
  3. روی Apply کلیک کنید.