ویژگی های نرم افزار VPN کریو

نرم افزارهای کریو VPN چه مزایایی به کاربران ارائه می دهند

vpn-ability

VPN اتصال شبکه روی یک فاصله فیزیکی را تامین می کند. در این سناریو، VPN شکلی از شبکه گسترده محلی (WAN) است. VPN ها امکان به اشتراک گذاری ویدئو کنفرانس و فایل ها و خدمات مشابه شبکه را به وجود می آورند. شبکه های خصوصی مجازی VPN  عمدتا هیچ قابلیت جدیدی فراهم نمی کنند که از طریق مکانیسم های جایگزین قابل ارائه نباشد ، اما نرم افزار VPN این خدمات را به طور موثر تر و با خدمات پایین تری تعیین می کند.

ویژگی کلیدی VPN قابلیت آن برای کار روی شبکه های خصوصی و عمومی مانند اینترنت می باشد. با استفاده از این روش که تونلینگ نامیده می شود، یک VPN از زیر ساخت های سخت افزاری مشابه به عنوان رابط استفاده می کند. تکنیک های VPN شامل انواع مکانیسم های امنیتی VPN یا ابزارها برای حفاظت از اتصالات خصوصی مجازی است. به خصوص VPN حداقل سه محیط مختلف را پشتیبانی می کند.

راه دسترسی از راه دور اینترنت برای اتصالات کلاینت

  • ارتباط شبکه LAN-to-LAN
  • دسترسی کنترل شده در اینترانت
  • VPN های اینترنت برای دسترسی از راه دور

در سالهای اخیر، بسیاری از شرکت ها با اجازه به کاربران برای کار کردن خارج از دفاتر جابجایی های کاربران را افزایش داده اند. کارمندان به سفرهای کاری بیشتری می روند و نیاز به اتصال به شبکه شرکت رو به رشد است. VPN می تواند اتصالات را برقرار سازد از آن پشتیبانی کند و دسترسی به دفاتر خانگی شرکت را حفاظت شده کند. یک نرم افزار VPN به صورت زیر کار می کند:

یک میزبان از راه دور که می خواهد به شبکه شرکت وارد شود ابتدا به هر ارائه دهنده ISP عمومی متصل می شود.

میزبان یک اتصال VPN به سرور VPN شرکت آغاز می کند، این اتصال از طریق کلاینت VPN ساخته شده است که روی میزبان از راه دور نصب شده است.

هنگامیکه اتصال ایجاد شد، کلاینت از راه دور می تواند در تماس با سیستم های شرکت روی اینترنت باشد.

قبل از VPN ها، کارمندان از راه دور از سرور های دسترسی از ره دور دایال آپ و خطهای اجاره ای استفاده می کردند. در حالیکه نرم افزار VPN، کلاینت ها و سرور ها نیاز به نصب سخت افزار و نرم افزار دارند، خرید کریو VPN راه حلی برتر در بسیاری از موارد است.

به غیر از استفاده VPN ها برای دسترسی از راه دور، خرید کریو VPN می تواند فاصله بین دو شبکه را به هم وصل کند. برای استفاده از سرورهای VPN، هر یک از کلاینت ها باید نرم افزارهای شبکه مناسب یا سخت افزار پشتیبانی روی شبکه محلی و سیستم های کامپیوتر را داشته باشند. هنگامیکه نرم افزارهای VPN به درستی تنظیم شده باشند دارای استفاده آسانی هستند و گاهی اوقات می توانند طوری ساخته شده باشند تا به طور خودکار به عنوان بخشی از شبکه کار کنند.

فن آوری VPN با اتصال WiFi روی شبکه ناحیه محلی به خوب کار می کند. برخی از سازمان ها از VPN برای امنیت اتصالات وایرلس به نقاط دسترسی محلی خود استفاده می کنند. این نرم افزارهای VPN یک اتصال قوی و قابل اعتماد بدون تحت تاثیر قرار دادن عملکرد فراهم می کند.