مزایای خرید VPN برای iOS و Android

قابلیت بالا و پشتیبانی بوسیله تلفن های هوشمند باعث گسترش آنها شده است . امروز مردم بدون تلفن های خود قادر به انجام کاری نیستند، برای آنها ویژگی های لپ تاپ و کامپیوتر را دارد و البته حمل آنها بسیار آسان تر است.

vpn_iphone_hero

علاوه بر برقراری تماس و ارسال پیام، امروز مردم تقریبا برای هر چیزی استفاده می کنند، که شامل استفاده از اینترنت می باشد. حال، اگرچه تلفن های هوشمند تمام قابلیت های لپ تاپ ها و کامپیوتر ها را دارند، حفاظت مشابهی برای داده های افراد بر روی دستگاه ارائه نمی دهند.

و سپس دوباره، همچنین مشکل نظارت دولت بر روی فعالیت های افراد بر روی اینترنت همچنین جاسوسی داده ها وجود دارد. برای اینکه بتوان با تمام این موقعیت ها مقابله کرد، خرید VPN و خرید کریو راه حلی خوبی برای لپ تاپ و کامپیوترها است. به علاوه در حال حاضر برنامه های VPN برای تلفن های هوشمند نیز در دسترس است.

نیاز به برنامه های VPN و کریو

در اینجا استفاده زیادی برای استفاده از برنامه VPN وجود دارد. در اینجا نگاهی به آنها داشته ایم:

فیلتر اینترنت – از آنجاییکه مردم از تلفن های هوشمند برای گشت و گذار در وب به طور گسترده ای استفاده می کنند، این موضوع ضروری است که مراحل لازم برای جلوگیری از نظارت سازمان های دولتی و غیر دولتی انجام دهیم برای اینکه از حریم خصوصی آنها محافظت شود.

سانسور ارتباطات- این بسیار متداول است بسیاری از دولت ها بر روی مکالمات تلفنی، پیام های متنی، سرویس های IM یا VoIP نظارت دارند. اگرچه برنامه های VPN نمی توانند در مورد تماس ها و پیام های عادی کمکی کنند، اما می توانند به شما در نگه داشتن متون IM و ارتباطات خصوصی VoIP کمک کنند برای ایتکه آنها اتصال اینترنت را رمزگذاری می کنند.

امنیت داده- برنامه های VPN همه داده هایی که بر روی اینترنت به اشتراک می گذارید رمزگذاری می کنند. امروز مردم از تلفن های هوشمند برای همه انواع پرداخت های آنلاین استفاده می کنند، بنابراین، این ضروری است که مطمئن باشند داده های محرمانه است و در حالیکه آن ها را به اشتراک می گذارند امن است.

چگونه خرید VPN به ما کمک می کنند

نیاز برای استفاده برنامه های VPN بر روی تلفن های هوشمند، صرفنظر از اینکه آیا مبتنی بر iOS یا مبتنی بر Android هستند، مشخص شده است. در حال حاضر می بینیم چطور برنامه های کاربردی vpn می توانند به مردم کمک کنند.

برنامه های کاربردی VPN نیاز به پیکربندی دستی بر روی تلفن های هوشمند دارد. همه شما نیاز دارید برنامه VPN را دانلود کرده و راه بیندازید. آنها داده های شما را درحالیکه بر روی اینترنت به اشتراک گذاشته می شوند امن و محرمانه نگه می دارند، به شما کمک می کنند ناشناس باقی بمانید به طوریکه هیچ کس نتواند فعالیت های اینترنتی شما یا موقعیت مکانی شما را ببیند برای اینکه آدرس IP واقعی شما پنهان می شود.

آنها واقعا استفاده آسانی دارند و حتی وقتی از تلفن هوشمند خود برای دستیابی به اینترنت استفاده می کنید از شما محافظت می کنند.

تقریبا همه VPN ها و کریو های خرید شده دستورالعمل تنظیم را برای دستگاه های Android و  iOS ارائه می دهند، اما همه آنها برنامه VPN اختصاصی ندارند. تعداد کمی از VPN ها مانند HideIPVPN هستند که برنامه های VPN دارند که به سادگی بتوان آن را دانلود کرد و از مزایای آن بهره برد.