فروش وی پی ان

قسمت پایین سایت مربوط به فروش وی پی ان است که لیست قیمت بسته به سرعت و مدت زمان اعتبار قرارگرفته است. سعی ما فروش پر سرعت ترین و پرقدرت ترین وی پی ان بدون قطعی است. با چند کلیک ساده وی پی ان خود را خرید نموده و از آن استفاده کنید.
با تشکر.

در کشور ما چند سالی میباشد که فروش وی پی ان به طور فرا گیر و چشم گیری افزایش یافته است و آکثرا افرادی که بیکار بوده و مشکل مادی داشتند رو به فروش فیلترشکن و سرویس های وی پی ان کرده اند و از این رو پلیس فتا چند سالی است که به طور جدی تشکیل شده و به بعضی از این افراد و یا میشه گفت به اکثر افراد این گروه تذکر داده و حتی ممنویت فروش رو برای آنان اعلام میکنند .

خیلی از فرشندگان وی پی ان به طور غیر قانونی شروع به فروش وی پی ان میکنند و هر از گاهی پلیس فتا به آنها گیر میدهد و به طور جدی برخورد میکند.

فروش وی پی ان (vpn)


هر چند که هنوز قانون محکم و جدی یی وجود ندارد که فروش فیلترشکن رو به طور جدی ممنوع کند اما بهرحال هنوز بر خورد با فرشندگان این سرویس کمو بیش صورت میگیرد و خیلی ها به خاطر این محدودیت ها دست از کار خود کشیده و رو به کار های دیگری برده اند . با این حال هنوز خیلی ها به فعالیت خود ادامه میدهند.

فروش وی پی ان (vpn)

–=این قسمت پست ویرایش گردیده است.=–
عمد سرویس های مهم و پر فروش که از سمت این فرشندگان عرضه میشود سرویس هایی میباشد که میتواند بر روی گوشی‌های اندروید که جدیدا بخش عمده ای از بازار رو به خود اختصاص داده نصب و اجرا شود و سایت های فیلتر رو به راحتی باز کند . مثلا سرویس سیسکو و یا اوپن وی پی ان و سرویس هایی مانند تونل و کریو که برای کامپیوتر میباشد که از سمت این فرشندگان عرضه میشود.
از لحاظ کار و بازدهی اگر بخواهیم به این کار بنگریم بنا بر گزارش ها و آمار ها از لحاظ مادی فروش فیلترشکن میتواند شغل خوبی محسوب شود و نیاز های مالی فرشندگان از فروش وی پی ان میتواند تامین گردد علت این امر بستگی به مقدار فروش آنها و همچنین تعداد کاربران آنها دارد . منظور این است که معمولا هر چقدر که تعداد مشترکان و خریدار ها بیشتر باشد طبیعتا سود و بازدهی فروشنده بیشتر خواهد بود .

 مهمترین امری که باعث جذب و دائمی ماندن مشترکان میشود حفظ کیفیت و سرعت خوب عرضه کننده میباشد و خیلی مهم میباشد که فروشنده بتواند کیفیت خوب و پایدار رو عرضه کند و مشتری های خود رو نگه دارد و باعث ماندگاری آنها شود

امیدوریم که اطلاعاتی که به شما دادیم مورد پسند شما باشد اگر نظری در این مورد دارید و یا اطلاعاتی در مورد این بحث که میتواند آمار های دقیق تری به ما بدهد لطفا حتما با ما تماس و ارتباط بر قرار کنید.