سه VPN برتر برای PayPal

PayPal قطعا انقلابی در فرهنگ تجارت الکترونیک در وب است. این سیستم تقریبا جایگزین مسیر های سنتی تر معاملات پولهای کاغذی مانند حواله و چک شده است. شرکت های کوچک این را به طور فزاینده ای برای قبول بدهی آنلاین و  کارت های اعتباری از طریق این پلت فرم ها بدون هیچ زحمت اضافی برای راه اندازی یک حساب تجارت الکترونیک با بانک های متعارف مناسب یافتند. افزایش محبوبیت، آن را یکی از محبوب ترین بعد از حالت های پرداخت برای ارائه دهندگان اصلی VPN کرده است. در اینجا نگاهی به مطلوب ترین VPN ها برای PayPal انداخته ایم.

vpn-for-paypal

Express VPN

سرعت دانلود بسیار عالی است با این ارائه دهنده و نرم افزار آن، برای استفاده فوق العاده آسان است. این سیستم همچنین دارای برخی ویژگی ها مانند انتخاب خودکار پروتکل و توصیه هایی برای مکان سرور است. این شرکت پشتیبانی 24 ساعته برای مشتری ارائه می دهد، که در 33 کشور و سرور های بیشمار ثابت است. هزینه ممکن است یک مشکل در مورد این ارائه دهنده سرویس باشد. با این حال، این سرویس قطعا ارزش هزینه ای که برای آن می کنید را دارد. همچنین شما می توانید پهنای باند نامحدود برای Express VPN بدست آورید و هزینه اضافی برای دستگاه های اندروید یا iOS شما وجود ندارد.

CyberGhost VPN

CyberGhost VPN بیتکوین را قبول نمی کند و به این طریق یک VPN برای PayPal استفاده می کند. این سرویس به طور فوق العاده ای سریع است و شما می تواند به ویژگی عدم گزارش گیری دست یابید، که از ناشناسی کامل حفاظت می کند. همچنین یک Internet kill switch است که یک ویژگی کلی برای کلاینت VPN اضافه می کند. این سرویس یک دوره 30 روزه آزمایشی رایگان برای تست خدمات ارائه می دهد. همچنین شما می توانید این سرویس رایگان را استفاده کنید در صورتیکه تمایل به هزینه کمتر دارید.

BTGuard

این سرویس نمادی از یک سرویس VPN بدون زواید است. این شرکت منحصرا یک VPN برای PayPal نیست، زیرا که Bitcoin را نیز قبول می کند. با این حال، این سرویس به طور فوق العاده ای ماهر است با عناصر اصلی از ارائه دهندگان VPN موفق حتی اگر ویژگی های آن به اندازه رقبای اصلی غنی نباشد. BTGuard به عدم گزارش گیری پروتکل برای حفاظت از حریم خصوصی پایبند است. با Bitcoin، می توانید از پرداخت ناشناس لذت ببرید. امنیت با رمزگذاری 256-bit AES شدیدتر می شود. به طور کلی نتایج ممکن است مانند دیگر نمایندگان در بازار نباشد، با این حال، آن را در نرخ مقرون به صرفه ای ارائه می دهد. این شرکت پشتیبانی 24*7  برای مشتریان فراهم می کند اما با یک رابط، تقریبا ساده شما به ندرت به آن نیاز دارید. کلا، یک ارائه دهنده VPN ثابت برای شروع کاربران جدید است.

بهرین VPN برای paypal ؟

در نهایت ما خرید VPN و خرید کریو از parsvpn.online را جهت استفاده در این سایت توصیه میکنیم.