راهنما برای سیستم های VPN امن

اتصالات VPN آنلاین چه مزایایی برای کاربران دارند

فیلترشکن رایگان

همانطور که از نام مشخص است، VPN نوعی از شبکه خصوصی استفاده شده برای ارتباطات خصوصی و امن است. اما اگر کسی بخواهد برای خود شبکه خصوصی ایجاد کند فقط به این دلیل که ارتباط خود را بر قرار سازد پر هزینه خواهد.

همانطور که در بالا گفته شد، VPN امن ترین روش برای داشتن شبکه خصوصی در ارتباطات خصوصی است. شما می توانید شبکه خصوصی خود را داشته باشید که از همان شبکه عمومی استفاده می کند که این شبکه عمومی همان اینترنت است. ممکن است فکر کنید اگر از اینترنت عمومی استفاده کنید، پس چطور می توانید امن باشید. خب، پاسخ این است که این سرویس ها از رمزگذاری و ابزارهای امنیتی مختلف برای ارتباطات کاملا امن و قابل اعتماد استفاده می کنند. در سوی دیگر این شبکه خصوصی مجازی است که سازمان های مختلف استفاده می کنند. شکی نیست که این یکی از بهترین روش ها برای شبکه امن است که به شما تضمین می دهد هیچ آسیبی با این شبکه وجود ندارد.

شبکه خصوصی مجازی می تواند شبکه سایت یا دسترسی از راه دور برای وب سایت باشد، در هر شرایط شما نیاز به سخت افزار و نرم افزار خاصل برای ایجاد یک VPN دارید. برای مثال، برای هر کاربر از راه دور، شما به نرم افزار دسکتاپ، سخت افزار اختصاصی، سرور اختصاصی برای دسترسی دایال آپ سرور به شبکه جهت استفاده توسط ارائه دهنده سرویس برای دسترسی VPN کاربران از راه دور، شبکه و مرکز مدیریت نیاز دارد. کریو نیز یکی دیگر از ابزار مفید برای کنترل و مدیریت بر شبکه بخصوص در سازمان ها است.

مزایای خرید وی پی ان

مزایای استفاده از VPN برای موبایل و VPN برای کامپیوتر بی پایان است، اما برخی از اصلی ترین آنها شامل سرعت، انعطاف پذیری، حریم خصوصی است.

سرعت یکی از اصلی ترین مزایای شبکه خصوصی مجازی است.

این شبکه ها (به خصوصی اکر توسط گروه های کاربر جدا شده باشند) سریعتر اند، برای اینکه بار کمتری روی دستگاه است. هنگامیکه همه کامپیوتر ها به یک شبکه واحد متصل هستند، این سیستم می تواند دچار تراکم شود که باعث کند شدن همه سیستم می شود. استفاده از شبکه های خصوصی مجازی برای گروه های مختلف کاربر به معنی این است که بسیاری از شبکه های اجتماعی تنها وقتی نیاز است در دسترس است. این باعث می شود سرعت به طور چشمگیری افزایش یابد.

تنظیمات VPN به شما انعطاف پذیری برای جابجایی کاربران از یک گروه را می دهند که دسترسی به نواحی و عملکردهای خاص را محدود می کند. این تنظیمات سطحی از امنیت را به شرکت شما می دهند که به شما فرصت ایجاد چیزی که می خواهید را می دهد.

همچنین به شما حریم خصوصی می دهد. شبکه های خصوصی مجازی نیاز است تا به حل مشکلات امنیتی برای کسب و کارها بپردازد. اغلب این مشکلات با انتقال امن داده ها بر روی اینترنت عمومی ارتباط دارند. ویژگی خوب اینترنت در تمامیت و شفافیت آن است، اما این می تواند بزرگترین ضعف نیز باشد. به نظر می رسد خرید VPN راه حلی برای این ضعف است.