خرید VPN و خرید کریو بدون لاگ

امنیت و ناشناسی دو ویژگی با ارزش ارائه شده توسط شبکه های خصوصی مجازی هستند. سرویس های خرید VPN توسط شرکت ها و اشخاص که در قسمت های مختلف جهان زندگی می کنند از سایت parsvpn.online اساسا برای این دو ویژگی مورد استفاده قرار می گیرند. کاربران اینترنت که در بدست آوردن امنیت و ناشناس ماندن بسیار جدی هستند باید اطمینان حاصل کنند که خرید VPN مناسبی بون سیاست گزارش گیری از فعالیت ها انتخاب می کنند. فعالیت اینترنتی انجام شده توسط مشترکین باید از هکرها، جاسوسان، ابزارهای ردیابی و دیگر انواع محدودیت پلت فرم های حفاظت شود. تنها یک شبکه اینترنت ناشناس آزادی اینترنت را برای مشترک فراهم خواهد کرد.

buy-no-log-vpn

 

مدیریت هویت با خرید VPN

هویت کاربران اینترنت بر اساس آدرس IP آن ها تعیین می شود. تکنیک های پنهان کردن و جایگزین کردن IP ارائه شده توسط سرورهای شبکه خصوصی مجازی هویت کاربران را پنهان می کند و امکان دسترسی به هر وب سایتی بدون مواجه شدن با هر نوع محدودیت های آنلاین را به آنها می دهد. آدرس IP به عنوان اثر انگشت دیجیتالی است و برای حفاظت از داده ها لازم است که پنهان نگه داشته شود. کاربران اینترنت می توانند با هر دستگاهی که استفاده می کنند هر وبسایت در هر کشوری در قسمت های مختلف جهان را باز کنند.

چرا VPN بدون گزارش گیری خرید کنیم؟

کاربران اینترنت به اشتراک سرویس هایی از ارائه دهندگان VPN در آمده اند که می تواند فعالیتهای آن را ایمن کند حتی از ارائه دهندگان VPN آنها، البته اگر سرویس VPN که گزارش گیری ندارد را انتخاب کرده باشند. لیست ویژگی های این شرکت ها به وضوح از شرکت های دیگر متفاوت است و در اینجا فرصتی برای انتخاب مناسبترین گزینه از لیست ارائه دهندگان سرویس Vpn وجود دارد. تعداد زیادی ارائه دهنده سرویس VPN وجود دارند به آسانی می توان از بین آنها بهترین VPN بدون هیچ سیاست گزارش گیری را پیدا کرد. این شرکت ها فعالیتهای اینترنتی انجام شده توسط مشترکینی که این سرورها را استفاده می کنند نگه داری نمی کنند و این ناشناس ماندن کامل آنها را تضمین می کند.

بهتر است از ارائه دهندگان سرویس VPN که گزارش فعالیت ها را نگه می دارند اجتناب کنید. بیشتر ارائه دهندگان سرویس VPN که گزارش فعالیتهای اینترنتی مشترکین خود را نگه داری می کنند بنظر می رسد که سرویس VPN رایگان ارائه می دهند. کاربران اینترنت که امنیت کامل فعالیت های خود را می خواهند برای اینکه به صورت 100% ناشناس بمانند نباید به استفاده از سرویس های VPN رایگان فکر کنند. گزارش های نگهداری شده توسط کمپانی های VPN تایمری دارند که فعالیت های انجام شده توسط مشترکین را نشان می دهد.

ناشناس ماندن جدی

کاربران اینترنتی که به طور جدی به دنبال ناشناس ماندن هستند می توانند آن را از سرویس هایی با سیاست عدم گزارش گیری بدست آورند. اگر اطلاعات فعالیت مشترکین توسط ارائه دهنده سرویس VPN  نگهداری شود، این سرویس های هیچ استفاده ای از آن نمی کنند. مشترکین نیاز دارند که مطمئن شوند بهترین ارائه دهنده سرویس VPN را انتخاب کرده اند که هیچ گزارشی از فعالیت ها را نگه داری نمی کند.

5 سرویس VPN با عدم گزارش گیری از فعالیتها

کارشناسان لیستی از 5 ارائه دهنده سرویس های VPN که سیاست های گزارش گیری نداشته اند تهیه کرده اند که در اینجا قرار می دهیم.