خرید VPN برای چیست؟

علل نصب VPN روی کامپیوتر و تلفن هوشمند چیست؟

فیلترشکن رایگان

VPN یا شبکه خصوصی مجازی گروهی از کامپیوتر ها یا شبکه های از راه دور هستند که روی اینترنت به هم مرتبط شده اند. این شبکه های خصوصی برای دور زدن فیلترهای وب، اتصال به سرورهای از راه دور و مرور و دانلود ناشناس مفید هستند.

هنگامیکه به VPN کریو متصل می شوید، با گواهی خود وارد می شوید و همه داده هایی که ارسال و دریافت می کنید رمزگذاری شده و امن هستند.

چه کسانی از VPN ها استفاده می کنند؟

ما لیستی از افرادی که به طور متداول از VPN کریو ها استفاده می کنند را گردآوری کرده ایم. شما احتمالا در یکی از این دسته ها قرار می گیرید.

دانشجویان و کارکنان

استفاده از یک شبکه نا امن، مانند کافی شاپ می تواند یک خطر جدی باشد. افراد دیگر قادر خواهد بود تا به فعالیت های شما دسترسی یابند و ممکن است برای سرقت اطلاعات حساب کاربری، داده های کاری شما تلاش کنند.

اغلب، VPN توسط مدارس و شرکت ها فراهم شده اند بنابراین حتی درحالیکه در سفر هستید دسترسی و اتصال آسانی به منابعی دارید که ممکن است از طریق شبکه دیگری قادر به دسترسی به آنها نباشید. اگر شما اقدام به خرید VPN کرده اید، قادر خواهید بود تا فیلترها و سانسور های بوجود آمده توسط مدارس و محل کار را دور بزنید. حتی در مکان های عمومی شما می توانید مطمئن باشید که کارهای مهم شما از افراد جاسوس حفاظت شده است و داده هایتان امن است.

دانلود کننده ها

چه شما در حال دانلود قانونی یا غیر قانونی باشید نمیخواهید زیر نظر باشید. حتی ممکن است کار شما به دادگاه بکشد و محکوم به پرداخت جریمه نقدی شوید. فن آوری ها و سرویس های دیگر امنیت کاذبی ارائه می دهند اما حفاظت مورد نیاز را تامین نمی کنند. نصب VPN ها آدرس IP شما را رمزگذاری می کنند و عملا غیر قابل ردیابی خواهید شد و تنها راه برای دانلود امن است.

علاقمندان به امنیت

کار یا نوع نیاز شما به اینترنت مهم نیست، شما سزاوار حریم خصوصی و امنیت هستید که یک VPN می تواند ارائه دهد. با استفاده از یک VPN شما می توانید:

  • جستجوی ناشناس در اینترنت بدون نگرانی از اینکه فعالیت های شما رد یابی می شود
  • امن نگه داشتن شبکه شما از سارقان هویت، نرم افزارهای مخرب
  • داشتن اتصال امن به طوریکه ارتباطات شما چه در خانه یا در فضای عمومی به صورت خصوصی و رمزگذاری شده باقی بماند
  • حفاظت ار داده های خصوصی و مالی از چشمان جاسوس

جهانگردان

به دلیل تفاوت های زمانی، مشکلات زبانی و سانسورهای دولتی، استفاده از اینترنت در طول سفر می تواند کند و خسته کننده باشد. به جای تکیه بر شبکه های محلی نا آشنا و نا امن، در طول سفر از VPN استفاده کنید که به شما اجازه دسترسی به هر وب سایتی که می خواهید را با سرعت و زبان مورد نظر شما می دهد.

کسب و کار ها و وب سایت ها

چه شما کسب و کار کوچک خود را راه اندازی کرده باشید یا بخشی از یک شرکت بزرگ باشد، کریو VPN داده های مالی خصوصی را امنیت می بخشد. از برنامه ریزی، لیست حقوق و دستمزد، کاتالوگ محصول و پروژه ها کمپانی و غیره، داده هایتان امن و حفاظت شده باقی می مانند. شرکت ها به طور متداول از VPN ها به دلایل خصوصی و همچنین به اشتراک گذاری امن داده ها بین دفاتر و اتصال کارمندان از راه دور به سرورهای کار مرکزی استفاده می کنند. وب سایت ها از VPN ها استفاده می کنند که از تحت تاثیر قرار گرفتن کاربران خود توسط بد افزارها جلوگیری کنند و یک بارگذاری سریع را تضمین کنند.

افراد از هر جایی در حال استفاده از VPN ها هستند و تعداد آنها در حال رشد است. با افزایش سانسورها، جرایم سایبری و تقاضای سرعت؛ VPN ها امنیت را برای دانش آموزان، مدیران کسب و کار، دانلود کننده و مردم عادی امن می سازند.