خرید VPN برای امنیت Skype با اتصال VPN

اینترنت به صورت گسترده  ای برای ارتباط با دوستان و خانواده استفاده می شود و Skype یکی از محبوب ترین گزینه ها برای انجام این کار است. این سرویس بزرگترین سرویس VoIP است که خدمات آسان و ارزان ارائه می دهد. همه افراد در سراسر جهان می توانند با استفاده از Skype با دیگران به سادگی در تماس باشد. اما برای استفاده از Skype یک مشکل وجود دارد.

buy-vpn-for-skype-security

مشکلات استفاده از Skype:

نفرت انگیرترین مشکل در استفاده از Skype زمانی است که شما امکان استفاده از آن را بدست نمی آورید. این مشکل به این دلیل اتفاق می افتد که Skype در بسیاری از کشورها مانند، برزیل، کارائیب، عمان، قطر، تونس، امارت متحده و مصر مسدود شده است. همچنین خطر نشت اطلاعات وجود دارد.

راه حل مشکلات:

بهترین راه برای حذف این مشکلات از برنامه های مسدود شده و مشکلات امنیتی خرید VPN یا SSH و یا خرید کریو از سایت parsvpn.online است. اما بین این دو،  خرید VPN به طور گسترده تری استفاده و توصیه می شود. و مهمتر اینکه آسانترین راه، استفاده از VPN است.

چرا خرید VPN بهترین است؟

VPN اشاره به شبکه خصوصی مجازی دارد. این سرویس با رمزگذاری داده ها و مسیردهی آنها به تونل های متفاوت کار می کند و به شما اجازه می دهد پشت IP سرور VPN از مناطق جغرافیایی مسدود شده پنهان شوید. بنابراین فرقی نمیکند اگر اسکایپ در ناحیه ای که هستید مسدود شده باشد، VPN به آسانی آن را باز می کند.

VPN خرید شده چطور واقعا این کار را انجام می دهد؟

VPN و کریو ها به روش های مختلف کار می کنند، می توانند آدرس IP شما را پنهان کنند یا می توانند ماسکی بر روی IP اصلی قرار دهند. بنابراین هنگامیکه شما به سرویس VPN متصل می شوید هیچکس قادر به ردیابی شما نخواهد بود. آنها خواهند دید که شما توسط IP دیگری متصل شده اید.

VPN ها به شما برای افزایش امنیت کمک می کنند زیرا، اگر کسی برای سرقت اطلاعات شما تلاش کند ابتدا او به آدرس IP شناخته شده شما حمله می کند. بنابراین اگر توسط VPN متصل شوید قادر به ردیابی شما نخواهند بود. بنابراین شما و همچنین داده های شما امن خواهند ماند.

چطور اتصال VPN را راه اندازی کنید:

راه اندازی یک اتصال VPN بسیار آسان است. اما در ابتدا شما باید انتخاب کنید که کدام نوع از اتصال را برای استفاده می خواهید. ارائه دهندگان سرویس های VPN بسیار زیادی وجود دارند که نرم افزارهایی را به شما ارائه می دهند که شما می توانید سرویس را بگیرید، یا می توانید اتصال VPN خود را در خانه ایجاد کنید.

در اینجا روش اساسی راه اندازی یک اتصال VPN وجود دارد:

  • در ابتدا به network and sharing center از کنترل پنل کامپیوتر خود بروید.
  • سپس در راه اندازی new connection گزینه “use my internet connection” را انتخاب کنید.
  • بعد از آن در connection name نام کاربری و آدرس IP را پر کنید.
  • در نهایت بر روی next کلیک کنید
  • سپس در حالیکه از اتصال VPN استفاده می کنید بر روی گزینه network در سمت راست پایین کلیک کنید.
  • اتصال قبلی را انتخاب کنید و می توانید از امکانات VPN استفاده کنید و بدون هیچ مشکلی از skype بهره ببرید.
  • خرید VPN و خرید کریو از parsvpn.online راه حل مناسبی برای دریافت وی پی ان میباشد