خرید کریو|kerio vpn|خرید وی پی ان پرسرعت|خرید vpn pptp

خریدکریو،خرید وی پی ان،خریدvpn،خریدkerio،خرید ساکس،خرید کریوپرسرعت،خرید کریو ارزان،خرید کریوvpn،خرید کریو 4000 تومان،خرید kerio vpn،خرید کریو وی پی،خرید وی پن کریو،خرید کریو برای ویندوز،فروش ویژه کریو،خرید کریو پرسرعت ارزان،خرید پروکسی کریو،فروش کریو پرسرعت،خرید کریو ارزان قیمت،خرید کریو ارزانvpn،کریو،کریو رایگان،کریو برای اندروید،کریو تست،کریو مجانی،کریو برای لینوکس،کریو برای موبایل،کریو برای ویندوز فون،کریو عالی،خرید کریو عالی،علت قطع کریو،سیستم عامل کروم،کریو فیلترشکن،کریو فروش،فیلترشکن کریو،کریو فیلتر،کریو رایگان برای اعضای سایت،خرید وی پی ن،خرید وی پی اس،خرید وی پی ان کریو،خرید vpn kerio،خرید vpn برای اندروید،فروش کریو وی پی ان،فروش وی پی ان،وی پی ان رایگان،خرید فیلترشکن قوی،خرید فیلترشکنkerio،فروش کریو،فروش کریو برای موبایل،فروش کریوvpn،خرید کریو،خرید وی پی ان،خرید vpn،خرید شارژ ایرانسل و همراه اول و رایتل،خريد فيلترشکن،خريد کريو ، خريد اوپن وي پي ان ، خريد وي پي ان موبايل ، خريد فيلترشکن موبايل ، خريد ساکس ، خريد فيلتر ، خريد سوپر کريو، خريد کريو ارزان ،

ناصر جورکش پدر یکی از قربانیان اسیدپاشی می گوید: غیر از دوربین های ترافیکی، یک ایستگاه آتش نشانی هم در آن خیابان است که دوربین مدار بسته دارد و می توانند از فیلم آن هم استفاده کنند. اما هنوز هیچ خبری از دستگیری اسیدپاش اصفهانی نیست. در روزهای ابتدایی که پدر سهیلا برای شکایت به نیروی انتظامی رفته بود، به او توصیه کرده بودند، برای مدتی موضوع به رسانه ها کشیده نشود. این توصیه باعث شد یکی دو هفته پس از این اتفاق کسی از آن خبردار نشود اما چند اسیدپاشی دیگر باعث شد اخبار دهان به دهان بچرخد.

ناصرجورکش می گوید: «من با برادر یکی دیگر از دخترهایی که به صورتشان اسید پاشیده شده، صحبت کردم. شباهت هایی بین اسیدپاشی به سهیلا و خواهر او وجود داشت. هر دو اسیدپاشی روز چهارشنبه اتفاق افتاده البته با این تفاوت که حادثه یک هفته بعد برای خواهر ایشان اتفاق افتاده بود. زمان وقوع هر دو حادثه بین ساعت 6 تا 7 بوده و در هر دو حادثه 2نفر روی یک موتور سوار بوده اند.

البته یک نکته دیگر که نیروی انتظامی روی آن کار می کند این است که در هر دو حادثه یک پیکان سفیدرنگ پشت سر موتور بوده که به نوعی حالت مراقبت از آن را برعهده داشته. این نکات نشان می دهد که اسیدپاش دختر من و خواهر ایشان احتمالا یک نفر بوده است. البته در روزهای میانی هفته گذشته خبر دستگیری 4 نفر به اتهام اسیدپاشی در اصفهان منتشر شد.

وی می افزاید: دخترم ظاهر مناسبی داشت. البته اینطور نبود که مقنعه و چادر سرش کند. همیشه روسری سرش بود و مانتوهایی می پوشید که در شان یک دختر خانم دانشجو بود. این حرف هایی که در ارتباط با وضعیت حجاب قربانیان زده می شود، اصلا درست نیست.

من با خانواده یکی دو نفر دیگر از قربانیان تماس گرفتم و آنها هم این شایعه را رد کردند که اسیدپاشی به دلیل بدحجابی بوده است. وقتی دختر خانمی در ماشین نشسته هیچ کس از بیرون نمی تواند متوجه شود که وضعیت حجاب او چگونه است. اصلا لباسی که دخترخانم ها می پوشند، دیده نمی شود. اصلا حتی اگر این دختران بی گناه، به صورت سهوی حجابشان را رعایت نکرده باشند، این روش برخورد صحیح است؟

گردآوری: مجله اینترنتی زیگیل

منبع: تیک