خرید وی پی ان برای موبایل

برای استفاده از وی پی ان برای موبایل راه های زیادی وجود دارد که قصد داریم به چندین روش استفاده از وی پی ان یا در واقع فیلتر شکن بر روی موبایل اشاره کنیم

بزرگ نقاط مشترک vpn در موبایل و کامپیوتر.

وی پی ان برای کامپیوتر و موبایل

در واقع استفاده از وی پی ان بر روی کامپیوتر و موبایل ممکن است کمی متفاوت باشد . منظور از تفاوت فرق داشتن کانفیگ ها و یا پروتکل هایی میباشد که بر روی موبایل برخی از آنها متفاوت است به عنوان مثال یک مدل از وی پی ان هایی که بر روی سیستم های کامپیوتری کار آیی دارد و بر روی موبایل جوابگو نمیباشد نرم افزار های تونل میباشد مثلا نرم افزار خود سایت SkyVpn که دارای چندین سرویس تونل میباشد و فقط بر روی سیستم های کامپیوتری کار آیی دارد و بر روی سیستم های موبایل کار آیی ندارد . اما پروتکل هایی هم میباشد که هم بر روی کامپیوتر و هم بر روی گوشی‌های موبایل مشترک بوده و بر روی هر 2 سیستم کار آیی دارد به عنوان مثال

فیلترشکن موبایل و کامپیوتر

 

سیسکو

 سرویس سیسکو : این سرویس جدیدا و یا به شکل دیگر میشه گفت چند ماهی میباشد که به لیست سرویس های وی پی ان اضافه شده است و جزو سرویس های مناسب و خوبی میباشد که هم بر روی کامپیوتر و هم موبایل هایی که از سیستم آندرید استفاده میکند مورد استفاده میباشد.

 

openvpn

• سرویس openvpn : سرویس openvpn هم جزو سرویس هایی میباشد که هم بر روی کامپیوتر و هم بر روی گوشی کار آیی دارد و از سرعت بسیار بالایی بر خوردار میباشد . البته استفاده از openvpn بر روی سیستم های کامپیوتری کمی پیچیده میباشد . منظور از پیچیدگی راه اندازی و نصب آن بر روی windows میباشد.

سرویس های زیاد دیگری هم وجود دارد که بر روی کامپیوتر و هم موبایل کارآیی دارد که در روز های جاری به آنها اشاره خواهیم کرد.