بهترین سرویس های VPN برای ویندوز کدامند

شاید بتوان گفت ویندوز یکی از بزرگترین سیستم های عامل است که یک کامپیوتر و دیگر دستگاههای پروتابل این روزها از آن ها استفاده می کنند. اگرچه اقدامات امینتی و احتیاطی برای ویندوزها در نظر گرفته شده است، هنوز هم راه هایی برای نشت اطلاعات شما به جهان بیرون وجود دارد. این اطلاعات می توانند در راه های ویرانگری ، از جمله سرقت هویت شما و هک کردن حساب کاربری بانک شما استفاده شوند.

چرا برای  ویندوز به خرید VPN نیاز دارید؟

vpn-for-win1

بنابراین چرا به VPN نیاز دارید؟ بسیاری از مردم این سوال را می پرسند زیرا خودشان را هدف جرایم آنلاین یا امثال آن نمی بینند. با این حال، خرید VPN حفاظت زیادی از شما در برابر جرایم آنلاین می کند. برای کسانی که تمایل  دارند کارهایی که به صورت آنلاین انجام می دهند توسط دیگران دیده نشود، پس بهترین خرید VPN برای ویندوز همانی است که این اطمینان را حاصل کند. حتی اگر شما در کشوری زندگی می کنید که ممکن نیست فعالیت های آنلاین شما را نظارت کنند، چیزی که شما به صورت آنلاین انجام می دهید نیز می تواند ردیابی شود یا مورد نظارت قرار گیرد. اگر به حفاظ امنیت خود اهمیت می دهید خرید VPN و خرید کریو را از سایت های معتبر مانند parsvpn.online انجام داده و با اطمینان آنلاین شوید.

دانلود آیتم هایی مانند موزیک، در حال تبدیل شدن به یکی از مشکلات کپی رایت مهم است. بسیاری از کشورها از جمله بریتانیا، قوانین سانسور شدیدی برای افرادی که این کار را انجام می دهند دارند. دیگر کشورها کمی ملایم ترند وقتی که صحبت درباره مجازات کسانی است که این چنین اطلاعاتی را دانلود کرده اند.

یک VPN تنها روشی است که شما را وقتی از BitTorrent استفاده می کنید یا مطلبی را دانلود می کنید حفاظت می کند. بهترین VPN برای ویندوز آن است که اطمینان حاصل کنید هیچ یک از کارهایی که به صورت آنلاین انجام می دهید را کسی نمی بیند، و این آزادی به شما داده می شود که هر چیزی را مایل هستید دانلود کنید.

برای کسانی که در سفر هستند، خرید VPN بسیار با ارزش است. ممکن است در طول سفر تمایل به دیدن برنامه های تلویزیونی خاص باشند که در مکانی کنونی آنها مسدود شده است. برای مثال، کشورهایی وجود دارند که به شهروندان خود اجازه دیدن المپیک را به صورت زنده نمی دهند، برخی کشورها نیز Netflix و  BBC را مسدود می کنند.

یکی دیگر از مشکلاتی که مردم پیدا می کنند این است که برنامه های مورد علاقه آنها ممکن است با کیفیت پایین منتقل شده باشد. بهترین VPN برای ویندوز به شما اجازه خواهد دارد که به صورت آنلاین اطلاعات را دریافت کنید، بدون اینکه از قطع شدن در موقعیت مکانی خود ترس داشته باشید. یک VPN مانند IPVanish به شما 100 سرور برای استفاده پیشنهاد می کند، این باعث می شود اطمینان حاصل کنید که فرقی نمیکند از کجای دنیا متصل می شوید.

در آخر، در حال حاضر اتصالات Wi-Fi نسبت به قبل بسیار عمومی شده اند و در رستوران ها، کافی شاپ ها و بسیاری مکان های دیگر برای افراد ارائه می شوند. با یک اتصال Wi-Fi ، شما به هر کسی اجازه می دهید که فعالیت های آنلاین شما را ببیند. در اینجا است که خرید VPN و راه اندازی آن برای ویندوز اطمینان حاصل می کند شما امن هستید و این اتصال عمومی را تبدیل به یک اتصال امن و خصوصی می کند.

vpn-for-win