بهترین ارائه دهندگان خرید VPN اشتراکی کریو

VPN سرویسی است که کاربران را با شبکه خصوصی خود مجهز می کند که به شدت حفاظت شده است و می تواند به امنی در فضای گسترده وب کار کند. در واقع، یک اتصال VPN خرید شده و کریو خرید شده کامپیوتر شما را به یک سرور واقع در موقعیت مکانی از راه دور متصل می کند و همه فعالیت های اینترنتی منتقل شده به سرور از طریق یک تونل مجازی خواهد بود. این تونل مجازی به شدت رمزگذاری شده است تا از دسترسی های خارجی جلوگیری کند و داده های رد شده از طریق تونل پیش از ورود به تونل ابتدا رمزگذاری می شوند و سپس قبل از رسیدن به مقصد نهایی رمزگشایی می شوند. خرید VPN  و خرید کریو سرویس بسیار مفیدی است و افراد از آن برای اهداف مختلف استفاده می کنند. برخی از افراد به بدست آوردن آزادی کامل اینترنت علاقه دارند برای اینکه دولت آنها وب سایتهای خاص را در کشور آنها محدود کرده است. در سوی دیگر برخی از افراد از آن برای اهداف کاری و اتصال با مکانهای دور با امنیت کامل استفاده می کنند.

best-shared-vpn

 

انواع VPN چیست؟

دو نوع از اتصالات VPN وجود دارند، IP VPN اشتراکی و IP VPN اختصاصی. IP VPN اشتراکی، همانطور که از نام آن مشخص است اتصالی است که برای شما یک IP اشتراکی فراهم خواهد کرد و توسط  بسیاری از کاربران VPN استفاده می شود. در سوی دیگر، شما می توانید IP VPN اختصاصی را از ارائه دهنده سرویس بگیرید که یک آدرس IP منحصر به فرد می دهد. اکنون، ممکن است فکر کنید که IP VPN اختصاصی از اشتراکی بهتر است اما هزینه آن زیاد است و همچنین ممکن است به آن نیاز نداشته باشید.

چرا IP VPN اشتراکی خرید کنید؟

ما به کاربران عادی اینترنت استفاده از IP VPN اشتراکی را پیشنهاد می کنیم. یک هدف اصلی پشت این کار هزینه سرویس است که بصرفه است . البته اگر شما فقط یک کاربر معمولی هستید ممکن است نیازی به حجم بالای بسته های داده نداشته باشید و به همین دلیل است IP اشتراکی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. علاوه بر این، همه شما نیاز دارید به دنبال یک ارائه دهنده سرویس VPN مشهور کریو باشید که قادر به ارائه سرویس VPN فوق العاده ای برای شما باشد و اینکه شما قادر باشید حداکثر خروجی را از اتصال IP VPN اشتراکی خود بدست آورید.

بهترین ارائه دهندگان IP VPN اشتراکی جهت خرید کریو

پیش از همه چیز شما باید به این فکر کنید که چرا به اتصال VPN نیاز دارید و آدرس IP چه کشوری را می خواهید. اکنون، اگر شما نیاز به IP از کشورهای معمول مانند US و UK دارید، شما به آسانی می توانید IP VPN اشتراکی را برای آن کشورها بدست آورید. البته شما بهترین اتصال را برای خود می خواهید. ما لیستی از بهترین ارائه دهندگان IP VPN اشتراکی را پیشنهاد می کنیم که قادر به اراده سرویس های با کیفیت بالا برای کاربرانی است که در سراسر جهان زندگی می کنند.