ایمن سازی خرید vpn

VPN بهترین شیوه

  • از سرور شبکه خصوصی مجازی (VPN) برای اختصاص دادن اجاره آدرس IP برای دسترسی از راه دور کلاینتها استفاده کنید.

VPN Best way

اگر vpn خرید کرده اید و یا خرید کریو انجام داده اید سرور VPN شما بیش از 20 اتصالات دسترسی از راه دور همزمان را اداره می کند، سپس از سرور VPN برای اختصاص اجاره دادن آدرس IP برای کلاینت های دسترسی از راه دور استفاده کنید. هنگامیکه یک مخزن آدرس IP روی سرور VPN ایجاد می کنید، مطمئن باشید در حال حاظر آدرس ها را در استفاده با سرورهای DHCP روی شبکه خود اختصاص نداده اید.

اگر شما سرور DHCP نصب نکرده اید و تنها یک زیر شبکه با کامپیوترها پیکربندی شده با آدرس های IP ثابت دارید، یک سرور VPN با یک مخزن آدرس IP پیکربندی کنید که یک زیر مجموعه  می باشد از آدرس هایی برای زیر شبکه ای که سرور VPN متصل شده است.

  • استفاده از احراز هویت قوی و خرید vpn
  • از رمز های عبور قوی استفاده کنیید که بیش از 8 کاراکتر طول داشته باشند و ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک و اعداد و نشان گذاری است. رمز عبوری مبتنی بر نام و یا کلمات استفاده نکنید. وقتی که یک کاربر غیر مجاز تلاش کند تا رمز عبور را با استفاده از ارسال یک سری از نام ها و لغات متداول تعیین کند رمز عبور قوی در مقابل حمله مقاوم تر می باشند.
  • اگر چه EAP-TLS با گواهی های کاربر مبتنی بر رجیستری کار می کند، بسیار متداول است که شما تنها EAP-TLS با کارت های هوشمند برای دسترسی از راه دور اتصالات VPN استفاده کنید. از آنجا که کارت های هوشمند به کاربران مورد اعتماد توزیع شده اند و به یک شماره شناسایی اختصاصی (PIN) نیاز دارد، آنها نسبت به گواهی های کاربر مبتنی بر رجیستری بسیار امن تر اند.
  • از رمز گذاری قوی استفاده کنید و یا خرید کریو انجام دهید

از قویترین سطح رمزگذاری که موقعیت شما اجازه می دهد، استفاده کنید همان خرید کریو است سطح های رمزگذاری که در هنگام پیکر بندی مشخصات پروفایل از دسترسی از راه دور در دسترس هستند، اساسی و قوی هستند.

منبع : خرید vpn و خرید کریو در parsvpn.online