امنیت Iphone و Ipad با خرید vpn

از امنیت VPN استفاده کنید برای اینکه iPads و iPhones را از نقص امنیتی جدید محافظت کنید

جدیدترین نقص امنیتی قابل توجه iOS  و OS X می تواند با  Golden Frog VyprVPN 2.0 اجتناب شود. این برای هر کسی که از iPad یا iPhone برای دسترسی به اینترنت از طریق Wi-Fi عمومی استفاده می کنند است.

اخیرا ، Golden Frog شرکت نرم افزارهای امنیتی و اینترنت در تگزاس ترم افزار Golden Frog VyprVPN 2.0 را ارائه دادند. این نرم افزار شبکه خصوصی مجازی (VPN) برای شرکتهایی ایده آل است که می خواهند در واکنش به نقص قابل توجه امنیت Apple که اخیرا اعلام شده است سطح دیگری از امنیت را برای iPhone و iPad  کاربران اضافه کنند.

vpn_iphone_hero

سه برنامه مشترک با قیمت مناسب در دسترس هستند. این برنامه های کلاینت را برای موارد زیر دارد:

  • iOS
  • Andriod
  • Windows

در این پست، روی برنامه های iOS به عنوان نرم افزار بلقوه برای کاربران موبایل شرکت تمرکز می کنیم.

ویژگی ها

Golden Frog VyprVPN ایمیل شما ، برنامه های iOS و ترافیک وب از دستگاه iOS را رمزگذاری می کند. این شامل برخی ویژگی های دوستانه پویا شرکت است:

  • گزینه اتصال دوباره خودکار برای همیشه بروی حفاظت
  • رمز گذاری 256 بیتی
  • OpenVPN، L2TP/IPsec، PPTP و Chameleon VPN Protocol Support
  • بیش از 700 + VyprVPN محل سرور در سراسر جهان
  • سرعت VPN نامحدود از جمله دانلود ها و سوییچینگ سرور
  • دسترسی به بیش از 200.000 آدرس IP

Golden Frog همچنین بیان می کند که آنها کد خودشان را نوشته اند و کل شبکه و سرورهای خود را مدیریت می کنند. یک روز، هنگامیکه شرکت ها در حال برون سپاری بسیاری از برنامه نویسی و زیر ساخت شبکه هستند شما مجبورید Golden Frog را برای تلاش کردن برای نگه داری این کار در خانه تحسین کنید.

همچنین در اینجا بالای 50GB از 256-bit “Dump Truck” رمز گذاری شده می تواند بسته به طرح اشتراک شما ذخیره سازی شود. در نظر بگیرید فقدان امنیت در اراه سیستم ابری مشتری، این می تواند یک تفاوت رقابتی برای Golden Frog باشد اگر موقعیت آن ها درست باشد.

راه اندازی  Golden Frog VyprVPN

راه اندازی Golden Frog VyprVPN بسیار ساده است .

من برنامه رایگان کلاینت Golden Frog VyprVPN از App Store را برای iPad Air و iPhone 5 دانلود کردم. بعد از وارد شدن به آن اعتبار حساب کاربری سنجش، برنامه کلاینت مرا از طریق راه اندازی یک پروفایل VPN روی هر کدام از دستگاه های iOS من برده بود. تصویر زیر صفحه Install VyprVPN Profile را نمایش می دهد:

vyper vpn profile

Install VyprVPN Profile

بعد از انتخاب Install VyprVPN Profile، کادر Install Profile ظاهر می شود:

install vpn profile

Install VPN Profile

استفاده از Golden Frog VyprVPN

من برخی کلاینت های VPN گمنام و حتی گاهی پوسته پوسته را در زمان خود استفاده می کردم. این اخیرا بود که من مجبور به شروع استفاده از یک VPN بروی Mac خود شدم بخاطر الزامات برای پروژه مشتری شرکت بنابراین آن تجربه هنوز در ذهن من تازه است.. این اولین باری بود که یک کلاینت VPN را روی دستگاه iOS نصب و از آن استفاده می کردم و برنامه محبوب و ساده برای استفاده Golden Frog VyprVPN Ios را پیدا کردم.

این برنامه به اندازه کافی برای استفاده ساده است، همه آن شاید نیاز به کمی آموزش قبل از اجرا روی موبایل داشته باشد . این در تقابل با تجربه قبلی من با دیگر کلاینت های VPN که به کمک کار نیاز داشتند.

ابتدا، برنامه را در حالت دستی استفاده کردم. در این حالت قادر به اتصال به نزدیک ترین سرور VPN تنها با یک ضربه آهسته بودم. گزینه Disconnect برای خواندن آسان است و تنها نیاز به یک ضربه آهسته برای قطع اتصال از VPN دارد.

این برنامه همچنین شامل:

  • آدرس IP قابل خواندن به آسانی
  • ساعت Time Connected
  • حالت های NAT Firewall

تصویر زیر صفحه نمایش اصلی برنامه VyprVPN را نشان می دهد:

vyper vpn

صفحه نمایش اصلی VyprVPN 2.0

این برنامه در حالت نیاز گزینه خوبی است برای اینکه به شما اجازه اتصال به VyprVPN  را در هرجایی که  iPhone  یا  iPadبرای اتصال به اینترنت اقدام کند را می دهد. VyprVPN هنگامیکه یک اتصال اینترنت بیابد به طور خودکار متصل می شود و هنگامیکه دستگاه دیگر آنلاین نیس اتصال را قطع می کند. این گزینه باید برای سازمانهایی که نمی خواهند بر کاربران نهایی برای باز کردن اتصال اینترنت تکیه کنند جذاب باشد هنگامیکه به اینترنت دسترسی دارند یا بر بروی Wi-Fi باز ایمیل ارسال می کنند.

شما گزینه ای دارید برای راه اندازی تست دستور اتصال برای اینکه سریعترین سرورVPN  را در نزدیکی خود بیابید. این یک گزینه عالی برای مسافران است کسانی که در نواحی هستند که ممکن است اتصالی که از ان لذت ببرند را در خانه نداشته باشند.

تنظیمات VPN را مدیریت کنید

برنامه کلاینت Golden Frog VyprVPN شامل برخی تنظیمات اتصال ساده است هنگامیکه شما روی آیکون Gear  ضربه می زنید. این تنظیمات به شما اجازه می دهد Automatic Reconnect (روی حالت پیش فرض) ، Connection Logging (روی حالت پیش فرض) تنظیم کنید. شما همچنین می توانید به فایل گزارش که از اتصالات VPN گرفته می شود دسترسی یابید.

توصیه نهایی

من به شدت Golden Frog VyprVPN را بخاطر سهولت نصب آن، سادگی در استفاده ، زیر ساخت و گزینه های قیمت توصیه می کنم. سازمان ها با تعداد بالای کاربر iOS می توانند با VyprVPN 2.0 فعال بمانند بلکه به سرعت در مقابل نتایج حملات Man in the Middle (MiTM) از پی امد امنیت Apple حفاظت شوند. حتی با پچ اخیر iOS 7 که قرار شده است این مشکل را رفع کند هنوز یک حرکت محتاطانه برای حفاظت از کاربران موبایل است.

www.techrepublic.com/article/use-vpn-security-to-protect-ipads-and-iphones-from-new-security-flaw/