اشتباهات رایج درباره VPN

برای خرید VPN و خرید کریو درباره اشتباهات متداول اطلاعاتی بیابید

mistake-about-vpn

اشتباهات بسیاری درباره سرویس های VPN وجود دارد که صحت ندارند و چون افراد حقایق را نمی دانند این سخت است که تصمیم به خرید VPN برای امنیت بیشتر در حال استفاده از اینترنت بگیرند. در اینجا تعدادی از اشتباهات در مورد سرویس های VPN آورده ایم که شما باید درباره آنها اطلاعاتی داشته باشید:

همه پروتکل های VPN مشابه هستند

نه، همه پروتکل های VPN مشابه نیستند. این یکی بزرگترین اشتباهات است که در مورد سرویس های VPN پیدا می شود. هیچکدام از پروتکل های VPN مشابه نیستند. آنها پروتکل های متفاوتی هستند که ساختارهای متفاوت با ویژگی های متفاوت دارند.

این امن است که VPN را هنگامیکه از سیستم خود استفاده نمی کنید باز بگذارید

بیشتر فایروال های اخیر که استفاده می شوند، VPN شما را زمانیکه از آنها استفاده نمی کنید می بندند. با این حال، این که VPN خریداری شده خود را زمانیکه از کامپیوتر یا هر دستگاه دیگر خود باز بگذارید امن نیست.

این نه تنها باعث عدم امنیت می شود بلکه با بستن آن می توانید از منابع حافظه برای چیزهای بهتری استفاده کنید. باز گذاشتن VPN از حافظه بیشتری از چیزی که شما فکرش را می کنید استفاده می کند.

من واقعا نیازی به خرید VPN و خرید کریو ندارم

یکی دیگر از اشتباهاتی که در مورد VPN وجود دارد و واقعا درست نیست این حقیقت است که شما نیازی به استفاده از سرویس VPN ندارید. هر کسی که از اینترنت استفاده می کند، فرقی ندارد بر روی چه دستگاهی، باید اطمینان حاصل کند که آنها از هکرها و سارقان آنلاین داده ها حفاظت شده اند و تنها راهی که شما می توانید این کار را انجام دهید با استفاده از خرید VPN و خرید کریو است که شما می تواند قابل اعتمادترین آنها را در parsvpn.online بیابید.

دانستن این سه اشتباه رایج درباره سرویس های VPN بسیار مهم است. سپس، شما سرویس های VPN را کمی بهتر درک خواهید کرد. و بهتر می توانید VPN خریداری شده را بکار ببرید. اشتباهات دیگری نیز در این باره وجود دارد دارند اما این سه مورد نسبت به بقیه بسیار متداول تر هستند.