استفاده از VPN را به این 5 دلیل برای شروع کنید

5 دلیل برای اقدام به خرید VPN

5-reason-to-use-vpn

این روزها مسئله حریم خصوصی تبدیل به یکی از مسائل حیاتی برا افراد شده است. سازمان های دولتی و مقامات مرکزی در سراسر جهان جاسوسی و نظارت بر روی فعالیت ها شهروندان را ادامه داده اند بهتر است افراد به دنبال راه های حفاظتی برای خود و داده های مرورگر خود باشند.

یکی از راه ها برای اصلاح حریم خصوصی آنلاین شبکه های خصوصی مجازی یا سرویس VPN می باشند که می توانید در سایت های فروش VPN مانند parsvpn.online اقدام به خرید VPN و خرید کریو و یا حتی خرید VPN موبایل کنید. در زیر دلایلی برای شروع استفاده از VPN را گرد آوری کرده ایم.

  • حفاظت از شما بر روی Wi-Fi عمومی با VPN

یکی از اصلی ترین راه ها برای استفاده از VPN حفاظت از خود در هنگام اتصال به اینترنت WIFI است. شما نباید تصور کنید اینترنت مکانی مانند هتل امن است.

شما باید به این واقعیت آگاه باشید که اینترنت عمومی رمزگذاری شده نیست و هیچ امنیتی برای کابران فراهم نمی کند. هر کسی که به اندازه کافی مهارت های تکنیکی داشته باشد می تواند فعالیت های اینترنت شما را ببیند. نیازی نیست هکر خوبی باشید برای اینکه بدانید چطور سیگنال های رمزگذاری نشده Wi-Fi را بگیرید. با هزینه کردن بسیار جزئی و خرید VPN که ترافیک شبکه شما را رمزگذاری و محافظت می کند شما در امان خواهید بود.

  • در هر کجای دنیا می توانید به برنامه های مورد علاقه خود دسترسی یابید

برخی از برنامه ها را تنها می توان از سایت هایی مانند BBC iPlayer، Hulu و .. تماشا کرد. متاسفانه بخاطر قوانین کپی رایت بین برخی شرکت ها و ارائه دهندگان این برنامه ها ، تماشای این برنامه ها محدود به کشورهای خاصی است. خرید VPN به شما اجازه می دهد که به آسانی آدرس IP خود را تغییر دهید، و جلوگیری کنید از اینکه کسی بتواند مکان واقعی شما در جهان را پیدا کند.

خرید VPN به شما اجازه خواهد داد تا این سرویس های را با این روش و به سرعت باز کنید.  به سادگی اتصال VPN خود را روشن کنید و بعد از اینکه خواستید به صورت معمولی به جستجو در اینترنت بپردازید می توانید آن را خاموش کنید.

  • بدست آوردن اینترنت بدون محدودیت در محل کار و مدرسه

اگر در حال حاضر دانش آموز هستید و یا در یک شرکت بزرگ کار می کنید، ممکن است از دسترسی به وب سایت هایی مانند فیسبوک، توییتر و یوتیوب منع شده باشید. یک اتصال VPN به آسانی به شما کمک می کند تا از این نوع محدودیت ها فرار کنید.

خرید VPN ترافیک اینترنت شما را توسط ISP یا مدیران شبکه غیر قابل خواندن میکند. این مانع از جمع آوری اطلاعات شما توسط آنها می شود.

یکی دیگر از راه های فوق العاده استفاده از VPN برای حفاظت از شما زمانی است که فعالیت های به اشتراک گذاری فایل P2P را انجام می دهید.

یک اتصال VPN سرعت پهنای باند شما را تا حدی کاهش می دهد، اما با پرداخت کمی هزینه می توانید از سرویس هایی با سرعت های بهتر بهره ببرید.

  • دور زدن سانسورها در کشورهای دور

مشابه موارد ذکر شده در بالا برای دور زدن سیاست های اینترنت دانشگاه و شرکت؛ یک VPN به شما کمک می کند تا از کنترل ها و سانسورهای اینترنت رهایی یابید. برخی کشورها مانند روسیه، تایلند، چین، سوریه و … از دسترسی آزادانه شهروندان خود به دسترسی به شبکه های گسترده جهانی جلوگیری می کنند.

خبر خوب این است که اتصال VPN به شما کمک می کند تا این سانسورهای اینترنت و محدودیت ها را دور بزنید. یک VPN فعالیت های آنلاین شما را کاملا پنهان می کند و اجازه می دهد موقعیت مکانی دورغینی را نمایش دهید.

  • حفاظت از حریم خصوصی شما

این یکی از آشکارترین مسائل است اما نیاز به بیان دارد. شما حقی برای حریم خصوصی اینترنتی دارید، این بسیار ساده است. هیچ کسی نمی تواند به آن خدشه وارد کند، نه دانشگاه و نه مدیران شما یا افراد دیگر. اکنون زمان آن رسیده است این حق را بگیرید و اجازه ندهید دولت و سازمان های اجرایی بر فعالیت های شما جاسوسی کند.